← Tillbaks till alla lediga jobb

Jordbro

Ekonomiassistent till Kema

Kema Storköksförsäljning AB

Har du erfarenhet av administration och ekonomi? Är du tillgänglig omgående? Då har vi ett jobb till dig! Kema söker en ekonomiassistent till ett uppdrag på 3 månader.

Om Kema
Kema är ett bolag med ledande varumärke inom rostfria måttanpassade produkter för proffskök. De marknadsför och säljer rostfria produkter under eget varumärke till proffskök. Företagets egendesignade och måttanpassade produkter, som inkluderar vinkylar, värmhållningsbänkar och kyldiskar, är sedan flera decennier högt ansedda i branschen. Bolaget är det naturliga valet för restaurangkök som efterfrågar specialanpassade produkter till högsta kvalitet.

Ditt uppdrag
Rollen som ekonomiassistent kommer vara varierande och du kommer bland annat arbeta med:

  • Ansvara för leverantörskontering och kundregister
  • Ansvara för bolagets löpande bokföring
  • Fakturering
  • Utföra allmänt kontorsarbete som arkivering och brevskrivning
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter

Uppdraget utgår från Kemas kontor i Jordbro där du förväntas vara på plats, tillsammans med resten av kollegorna som också är på plats dagligen.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från en administrativ roll där du även arbetat med arbetsuppgifter inom ekonomi. Vi ser att du har god systemvana och gärna läst ekonomi på gymnasienivå. Det är meriterande om du arbetat i Visma.

Som person tror vi att du är noggrann, strukturerad och självgående men trivs också med att arbeta i grupp. Du är prestigelös, framåt och bidrar med positiv energi. Du skriver och talar flytande på svenska och engelska.

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Kema. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 3 månader. För rätt person finns möjlighet till förlängning
Tillträde: Omgående

Låter detta intressant?
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Sista ansökningsdag
2022-12-21
Anställningens start
Omgående
Ort/stad
Jordbro
Kategori
Ekonomi/redovisning/inköp
Sektor
Privat
Form av anställning
Visstidsanställning

Emelina Sjösten

Talent Acquisition Specialist, Konsultchef

072 - 377 50 97

emelina.sjosten@onepartnergroup.se